فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
24 / 4 / 1393برچسب:, :: 12:18 قبل از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

ارومیه میزبان مسابقات تور تنیس آسیا

ارومیه میزبان مسابقات تور تنیس آسیا

 کارشناس امور ورزش بانوان ازمیزبانی سومین دوره مسابقات تور تنیس آسیا در ارومیه خبر داد.

صدیقه امامی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش وجوانان آذربایجان غربی گفت ، سومین دوره مسابقات تور تنیس آسیا زیر 14 سال در دو بخش دختران و پسران در هفته چهارم شهریور ماه سال جاری برگزارخواهد شد.

وی در ادامه گفت، از کم کیف و تعداد کشور ها و تنیسورها اطلاعاتی در دست نیست و این موضوع در 10 روز منتهی به این مسابقات  از سوی فدراسیون مربوطه به اداره کل اعلام خواهد شد.

 امامی همچنین از برگزاری مسابقات تنیس دختران کشور، 12 و 14 سال  با حضور 70 تنیسور از سراسر کشور به میزبانی ارومیه خبر داد و افزود : این مسابقات از 9 شهریور ماه سال جاری به مدت یک هفته در محل زمین های تنیس ارومیه ( شهید باکری ) برگزار خواهد شد.

کارشناس امور ورزش بانوان در پایان از برگزاری مسابقات تکواندو انتخابی نونهالان دختر استان در مردادماه سال جاری خبرداد و افزود: این مسابقات روز یکشنبه 12 مردادماه راس ساعت 10 صبح در سالن شماره یک ،مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی ارومیه برگزار خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1088
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1088
بازدید ماه : 1200
بازدید کل : 13141543
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7